środa, 1 lutego 2012

[ 9 ] Jednak zdjęcia

Postanowiłam, że jednak wrzucę zdjęcia wcześniejszych prac, a na lepszym tle i lepszej jakości ;) Troche tego jest. Podkreślam, że chyba 3 prace są jak naprawdę zaczynałam dopiero lepić, więc nie są zbyt dobre ;D Moja propozycja Candy nadal aktualna. Nie mam pomysłu na nagrody, no ale coś się znajdzie ;)
Oczywiście jak zechciałam wrzucać zdjęcia to internet zaczął wolno chodzić -.-

Na pierwszy ognień pójdzie lizaczek, który będzie moim breloczkiem do kluczy.

Następnie moje ciasteczka a'la Oreo, które będą kolczykami-wkrętkami.
Teraz robocik, którego chciała moja przyjaciółka ;) Przepraszam za moje paluchy, ale musiałam go jakoś złapać, bo jak leżał to padał na niego cień mojego aparatu ;/

Następnie pokażę wam moją flagę Wielkiej Brytanii. W rzeczywistości prezentuje się naprawdę o wiele lepiej :))

Teraz malutka biedroneczka, która naprawdę mi się spodobała. Nie wiem co w niej jest takiego szczególnego, ale ją lubię ;) Będzie zawieszką do bransoletki.

Teraz jabłuszko, które w rzeczywistości ma kolor zielony, ale na zdjęciu wyszedł zupełnie inny.

Teraz moja pierwsza róża, która właściwie nie wygląda najgorzej, chociaż sądze, że lepsza by była polakierowana.
Moja kokardka zrobiona wczoraj. Miała służyć jako pojedynczy kolczyk, ale stwierdziłam, że jednak jest za duża, więc posłuży do dekoracji pudełka.

I jako ostatni mały lód na patyku, który będzie zawieszką do bransoletki.

Uff, to już koniec. Przypominam o głosowaniu w ankiecie. Bye ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz