środa, 1 lutego 2012

[ 8 ] Może Candy ?

Od wczoraj nie zrobiłam nic oprócz małej kokardki, którą robiłam po raz pierwszy ;) Wszystko już polakierowane i wypieczone. Pokazałabym, ale jak zwykle się zagapiłam i teraz zdjęcia wyjdą za ciemne ;/ Pomyślałam, że mogłabym urządzić Candy. Od razu mówię, że nagrodami nie będą np.kostki FIMO czy inne tego typu rzeczy. Postanowiłam, że nagrodami będą chyba poprostu rzeczy jakie wygrzebię z szuflad. Może nie brzmi to zachęcająco, ale jak narazie nie zamierzam kupować nagród. Widzę, że mam dość mało wejść na bloga co mnie martwi. A jeśli chodzi o Candy to chciałabym żeby się zgłosiło przynajmniej około 10 osób, bo na 3 osoby nie ma sensu robić. Jeśli chcecie Candy to piszcie pod tą notką i odpowiadajcie na ankietę, którą znajdziecie w pasku bocznym. Ja poszukam czegoś na nagrody ;D

2 komentarze:

  1. chętnie bym wzieła udział w Candy ;)
    Zapraszam na mojego bloga: http://artystycznaduszaa.blogspot.com/ ;]

    Pozdrawiam Artystyczna Dusza ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę Candy! :)
    Zapraszam do mnie! ;p

    OdpowiedzUsuń