poniedziałek, 7 maja 2012

[ 29 ] Pierwszy rysunek - Ninja Masterczułek

Jak mówiłam blog zmienia tematykę, więc zacznę wam tu wrzucać moje obrazki. Mówiłam, że dopiero zaczynam rysowanie w MyPaincie, więc narazie obrazki są kiepskie :)
Dzisiaj jako pierwszy obrazek pokażę wam narysowanego przeze mnie ninję (na kartce, a jutro w MyPaincie). W tytule napisałam ''Ninja Masterczułek'', bo ten ninja, którego narysowałam to nie jest zwykły ninja tylko Masterczułek, który wrzuca filmiki z gier, a jego kanał na YouTube znajdziecie pod nazwą Masterczulekk (jeśli ktoś jest bardziej zainteresowany :) ).Trochę to wszystko zagmatwałam XD
Nie będę przedłużać, oto on <fanfary> :
Przepraszam, że takie małe, ale jak dałam na bardzo duże to nie chciało się wrzucić :l Ogólnie chyba nie najgorszy obrazek, co ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz